woensdag 8 augustus 2007

De Rabo-Bank


Motivatie brief Rabo-bank

Ik was/ben op zoek naar een nieuw bijbaantje, een nieuwe uitdaging iets nieuws en vooral iets serieus. Toen kwam de Rabo-Bank op mijn pad en heb ik direct mijn cv de deur uitgedaan, met als resultaat dat ik de volgende dag direct een mail terug kreeg, dat ze geïnteresseerd waren en of ik in het kort mijn motivatie nog weer kon geven. Nou dan doen we dat toch!

Hoi Krystel,

Bedankt voor het sturen van je CV. Kun jij misschien ook nog in hooguit5 regels, gewoon even een korte motivatie mailen, waarom het jeaanspreekt om bij een (Rabo)bank te werken. Alvast bedankt!

Met vriendelijke groet,

De Rabo-Bank


Antwoord:

Ik ben een student die al een tijdje opzoek is naar een serieuze bijbaan. Dat betekent voor mij een bedrijf met professionele mensen en een zeer hoogwaardige kwaliteit van werken. Het lijkt mij dan ook erg leuk en vooral leerzaam om het team van de Rabo-Bank te versterken. Omdat de Rabo-Bank aansluit bij mijn interesse en persoonlijkheid spreekt het mij bijzonder aan. Ik ben een echte team player, werkt doelgericht en geconcentreerd, komt met ideeën en creatieve oplossingen.

Dan vertel je ze toch gewoon wat ze willen horen.

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Hello. This post is likeable, and your blog is very interesting, congratulations :-). I will add in my blogroll =). If possible gives a last there on my blog, it is about the Projetores, I hope you enjoy. The address is http://projetor-brasil.blogspot.com. A hug.

Marrie zei

Hai, ik las dat je in 2007 bent aangenomen op het AMFI, ik vroeg me af of je dat nog steeds doet en of het je bevalt? en is het wat je ervan had verwacht? ik zou het leuk vinden als je het me even laat weten!
xx